[Greeklug] σχετικα με τα windows 8

Pavlos Ponos ponospaulos στο gmail.com
Κυρ 31 Μαρ 2013 22:59:01 EEST

Καλησπέρα!

Εγώ προσωπικά στη δουλειά χρησιμοποιώ μόνο Win7 γιατί η πολιτική της
εταιρίας και όλοι όσοι συναναστρεφόμαστε ανά τον κόσμο "επιβάλλουν" να
χρησιμοποιούμε το συγκεκριμένο λειτουργικό γιατί τα προγράμματα που
τρέχουμε απλά δεν υπάρχουν για Linux.

Σε σχέση με τα winXP τα win7 είναι πιο σταθερά αλλά σε καμία περίπτωση
το ίδιο σταθερά με μία διανομή linux. Τα Win8 τα έχω δει είναι η αλήθεια
και δεν μπορώ να πω ότι έχουν να προσφέρουν τίποτα το διαφορετικό σε
σχέση με τα Win7.

Για να μπω στο θέμα Κλέαρχε.. Δε νομίζω ότι υπάρχει εφαρμόγή freeware ή
non-free που να μην μπορεί να αντικατασταθεί από κάποιο open-source. Στα
μόνο 2 που μπορώ να το δεχτώ είναι το inDesign και το Photoshop. Μόνο
για τις περιπτώσεις που τα χρειάζεσαι επαγγελματικά (όπως εγώ) και όχι
απλά για να κάνεις το χαβαλέ σου. Να έχεις σε ένα υπολογιστή Win7/8 μόνο
και μόνο για να "παίξεις" το θεωρώ χαζό γιατί όλα τα άλλα μπορείς να τα
κάνεις με μεγαλύτερη σταθερότητα, καλύτερη ταχύτητα και πιο αποδοτικά..

Απ' τη μεριά μου εγώ όσο μπορώ προσπαθώ όσο μπορώ εκεί που είμαι να
"σπέρνω" το σπόρο του ανοιχτού λογισμικού και να χρησιμοποιώ open-source
προγράμματα, όπως thunderbird αντί για outlook, firefox αντί για IE