[Greeklug] σχετικα με τα windows 8

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou στο gmail.com
Σαβ 30 Μαρ 2013 21:51:34 EET

η γνωμη ειναι οτι ειναι καλο λειτουργικο συστημα ...
το χρησιμοποιω στο καινουργιο υπολογιστη που εχω ..
εμενα προσωπικα μου αρεσουν ...
φυσικα ισχυει οτι σε μια βδομαδα  θα ερθω να βαλουμε
μεσα στο SSD τον debian  απλά κυριως τον HDD με τα windows8 θα γίνουν
μπουν στο εξωτερικό δίσκο ....

γιατι εχω βάλει τα win8 ? οσο και να λεμε το linux ειναι μια χαρα
λειτουργικο συστημα
αλλα μερικες φορες το κλειστο λογισμικο είναι καλύτερο είτε ειναι
freeware είτε είναι επι πληρωμή.
κυριως για να παρω τι ειναι στα windows ως εφαρμογες ετσι ωστε να κανω
καποια alternatives ...

ελπιζω μονο μην εχει μπει ο linuxman σε facepalm mode xD