[Greeklug] Σχετ: Καινούργιο λάπτοπ με windows 8 και εγκατάσταση debian

stavros kakaliantis skakaliantis στο yahoo.co.uk
Παρ 29 Μαρ 2013 02:31:09 EET

Προσωπικά έχω παραγγείλει κάτι τέτοιο για το δικό μου laptop

http://www.ebay.com/itm/9-5mm-Optical-Bay-2nd-SATA-HDD-Hard-Drive-Caddy-Module-Tray-Adapter-PATA-IDE-/261189763475?pt=US_Drive_Bay_Caddies&hash=item3cd01f8193
http://www.ebay.com/itm/2nd-PATA-IDE-HDD-Hard-Disk-Drive-Optical-Bay-Caddy-for-Early-2008-Macbook-Pro-/281014211726?pt=US_Drive_Bay_Caddies&hash=item416dc0948e
http://www.ebay.com/itm/IDE-to-SATA-Hard-Drive-2nd-HDD-Caddy-4-ACER-Aspire-4520G-4710-4710G-4710Z-5610Z-/271021155476?pt=US_Drive_Bay_Caddies&hash=item3f1a1ea494

Αλλα εμένα έχει pata ide σύνδεση για το cdrom drive που θα μπει στη θέση του, οπότε αν κάνεις κάτι τέτοιο πρέπει να έχεις το νού σου το drive σου τί σύνδεση έχει...

Όσο για την εγκατάσταση δές εδώ 2 οδηγούς για να πάρεις μια γεύση του τί πρέπει να κάνεις...

https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=25434#p269808
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=25314

Ο δεύτερος οδηγός είναι για dualboot σε win / debian-ubuntu που δε διευκρινίζεις άν θές.
Άν θές βέβαια να κρατήσεις και τα restore partitions τότε ίσως χρειαστέις κάτι τέτοιο http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_disk_cloning_software
Μια τέτοια συσκευή βοηθάει http://www.digital-shop.gr/docking-station-icybox-ib-112stus2-b.html
αν τη χρειαστείτε στείλτε μου ένα email ;)

________________________________
 Απο: Panos Georgiadis <drpaneas στο gmail.com>
Προς: Klearchos-Angelos Gkountras <kleagkou στο gmail.com>
Κοιν.: greeklug στο mail.greeklug.gr
Στάλθηκε: 12:12 π.μ. Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013
Θέμα: Re: [Greeklug] Καινούργιο λάπτοπ με windows 8 και εγκατάσταση debian

Το λάπτοπ σου έχει δυνατότητα να βάλεις 2 σκληρούς δίσκους;

Στο λέω, γιατί από τα λεγόμενα σου σε μία πρόταση λες ότι θες να αντικαταστήσεις των HDD με τον SSD και στην άλλη λες ότι θες να έχεις και τους δύο μέσα, έναν για λειτουργικό και έναν για /home/Downloads.

btw ποιον SSD θα πάρεις ;

Έχω πάρει ένα καινούργιο λάπτοπ με τα 8αρια. Έχει έναν μηχανικό δίσκο . Την Τρίτη θα πάρω έναν SSD δίσκο . Θέλω να βάλω μέσα debian . Θέλω να κάνω αλλάξω  τον μηχανικό με τον SSD. Δηλαδή ως λειτουργικό σύστημα να έχω SSD και τον μηχανικό για data . Πότε να περάσω από τον σύλλογο για αυτή την δουλειά .

--
Best Regards,
Panos Georgiadis