[Greeklug] Καινούργιο λάπτοπ με windows 8 και εγκατάσταση debian

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou στο gmail.com
Πεμ 28 Μαρ 2013 22:39:25 EET

Έχω πάρει ένα καινούργιο λάπτοπ με τα 8αρια. Έχει έναν μηχανικό δίσκο . Την
Τρίτη θα πάρω έναν SSD δίσκο . Θέλω να βάλω μέσα debian . Θέλω να κάνω
αλλάξω  τον μηχανικό με τον SSD. Δηλαδή ως λειτουργικό σύστημα να έχω SSD
και τον μηχανικό για data . Πότε να περάσω από τον σύλλογο για αυτή την
δουλειά .

Κατά προτίμηση να είναι ο Βαγγέλης a.k.a. gnugr και ο Σέργιος για να με
βοηθήσουν .

Ευχαριστώ