[Greeklug] Arduino και Ras Pi στην Θεσσαλονικη

Dimitris Goulis dgoulis στο gmail.com
Δευ 18 Μαρ 2013 18:13:33 EET

εννοείται ότι με ενδιαφέρει! θα μπορύσα να παραγγείλω μια καλή ποσότητα για
το σχολείο! Νομίζω μάλιστα ότι θα ενημερώσω και άλλους διευθυντές σχολείων
γι' αυτό! Να το δούμε συνολικά τελικά;

Στις 18 Μαρτίου 2013 - 5:41 μ.μ., ο χρήστης Thanasis Eleftheriadis <
pantera.rules στο gmail.com> έγραψε: