[Greeklug] Ubuntu Mir

Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) iefstathios στο gmail.com
Σαβ 9 Μαρ 2013 13:13:51 EET

Εμένα από την άλλη με κάνει να αναρωτιέμαι το γεγονός του λειτουργικού
για tablets και τηλέφωνα.
Το γεγονός ότι έβγαλε το λειτουργικό και ζητούσε στο βίντεο κάποιους
επενδυτές-κατασκευαστές συσκευών και επίσης η ROM που έδωσε για δοκιμές
δεν ήταν λειτουργική (τα περισσότερα ήταν φωτογραφίες και όχι
λειτουργήσιμες εφαρμογές) με κάνει να αναρωτιέμαι αυτό που λέτε.
Μήπως θέλει να μετακινηθεί στην πώληση συσκευών με το brand. Ήδη πέτυχε
σε ένα βαθμό να λένε οι νέοι χρήστες αυτό που βλέπω είναι Ubuntu και όχι
Linux (ούτε καν Unity).
Επειδή δεν τα παρακολουθώ τελευταία, η 13.04 δεν δόθηκε για δοκιμές στο
κοινό, σωστά; Αν είναι έτσι, νομίζω επιβεβαιώνουν τα λεγόμενά σου Παύλο.

Από την άλλη θαυμάζω τις κινήσεις marketing που έκανε ο Jobs αλλά και
αρκετές που κάνει ο Mark. Μήπως θα έπρεπε να παραδειγματιστούμε από
αυτές για να έχουμε περισσότερους χρήστες στο ελεύθερο λογισμικό
(ανεξάρτητα διανομής, γραφικού περιβάλλοντος); Απλά μια σκέψη κάνω.

Στις 09/03/2013 11:36 πμ, ο/η Παύλος Πόνος έγραψε:

--
http://about.me/iosifidis
http://eiosifidis.blogspot.gr

Great leaders don't tell you what to do...
They show you how it's done.