[Greeklug] Ubuntu Mir

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Σαβ 9 Μαρ 2013 10:36:29 EET

Εδώ λίγο θα διαφωνήσω μαζί σου.

Ακόμα και τώρα γνωρίζεις πολύ καλά ότι όποια διανομή κι αν χρησιμοποιήσεις
σίγουρα έχεις κομμάτι κώδικα που είναι non-free βλέπε FLASH, MP3 που χωρίς
αυτά μάλλον οι διανομές θα ήταν υποδεέστερες του ανταγωνισμού. Τώρα αν η
Canonical γίνει ένα ακόμα mac πώς το εννοείς. Να κλείσει όλο το λειτουργικό
και να το πουλάει??? Νομίζω οτι είναι έξυπνος και γνωρίζει ότι θα είναι και
η καταδίκη του. Είναι εύκολο να στραφούμε σε άλλες διανομές και να χάσει
μερίδιο αρκετό από αυτό που έχει πάρει.

Στις 8 Μαρτίου 2013 - 11:57 μ.μ., ο χρήστης Παύλος Πόνος <
ponospaulos στο gmail.com> έγραψε: