[Greeklug] The most popular end-user Linux distributions are...

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Τετ 26 Ιουν 2013 22:18:19 EEST

Η επιτυχία ή η δημοτικότητα ενός Λ/Σ δεν κρίνεται (κατ' εμέ) απ' το
distrowatch ή από γνώμες δεξιά και αριστερά. Κρίνεται απ' το γεγονός απ'
το μέγεθος της κοινότητας της, τα μέλη της που κάνουν developing αλλά
και απ' τον αριθμό που η συγκεκριμένη διανομή "δίνει ψωμί" σε άλλες
διανομές που απλά παίρνουν την έτοιμη δουλειά, βάζουν 2-3 μπιχλιμπίδια
και την λανσάρουν σαν κάτι σούπερ ουάου.

Τώρα για τα chrome ΟS, mozilla OS, κτλ... Δεν είναι καλό να ανακατεύεσαι
με πολλά πράγματα.. Στο χωριό μου λένε μία παροιμία: "οι πολλές οι μαμές
βγάζουν το παιδί στραβό"....

Ααα, να μην το ξεχάσω, το iphone τελικά έχει ραδιόφωνο να ακούσεις
μουσική στο λεωφορείο/μετρό/κτλ;;

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove