[Greeklug] se ti kosmo zoyme?

eleni kassapi eleni.kassapi στο gmail.com
Σαβ 22 Ιουν 2013 14:34:38 EEST

 *Απο:* Eleni Kassapi <kassapi στο yahoo.gr>
*Προς:* "dialogos-dep στο faedrion.ee.auth.gr" <dialogos-dep στο faedrion.ee.auth.gr>

*Στάλθηκε:* 1:24 μ.μ. Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013
*Θέμα:* [Dialogos-DEP] pou zoume alitheia?

πηγα να βγαλω εισητηριο για την κορη μου στο κτελ μακεδονια.
μπηκα στο 78 για την επιστροφή σπιτι μου.
ειχα το δεξι μου χερι στον σωληνα τον οριζοντιο μπροστα στην καρεκλα μου
ακριβώς διπλα
στην πρωτη πορτα του λεωφορειου.

με το που κλεινει την προρτα μου στριμωχνει αποτομα και ασχημα το χερι.
το σημειο πονουσε, μεχρι το βραδυ θα ξερω τι εγινε, ελπιζω ο πονος να ηταν
απο
τραυματισμο στο περιοστεο.

τελος παντων καποια στιγμη λεω στον οδηγο τι εγινε, ολοι μα ολοι
να βεβαιωνουν οτι δεν ειδαν τιποτα.

ο οδηγος αντι να σχοληθει με το πραγματικό θεμα, τηλεφωνησε οασθ,
ασθενοφορο και εκατο
οχι γιατι μπορει να ειχα σπασει καποιο μετακαρπιο αλλα γιατι ειχε την
εντυπωση
π ρ ο σ ε ξ τ ε!!!!
οτι εγω μεχρι το βραδυ μπορει και να τραυματιζομουν για να παρω αποζημιωση
απο οασθ.

φυσικά μου ζητησε να υπογραψω υπευθυνη δηλωση οτι δεν ζητω κατι απο οασθ
για τον τραυματισμο μου!!!!
ευτυχως προσθεσα οτι αν μεχρι το βραδυ χειροτερεψω θα ζητησω απο τον οασθ,
να γινει περισσοτερο
υπευθυνος και να βαζει προειδοποιητικές πινακιδες
εκει οπου ανοιγοκλεινουν πορτες κι ας εχει σωληνες οριζοντιους στηριξης
επιβατων.
ηταν και μια κυρια απο security που καθόταν κοντα μου, υπεγραψε και την
περιφημη υπεθυνη δηλωση
και μου λέει:
<αν εσενα δεν σε κοβει εμεις τι φταιμε να αργησουμε, να μην επαιρνες το
λεωφορειο αεροδρομιου>.

συναδελφοι σε τι κοσμο ζουμε;

ελενη κασάπη