[Greeklug] ΕΤ3 SOS

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Δευ 17 Ιουν 2013 20:57:47 EEST

Επειδή έχω γνωστούς στην ΕΤ-3 και μάλιστα στο τηλεφωνικό να
ενημερώσω ότι δουλεύουν ένα παλιό τηλ. κέντρο όπου το συντηρεί ο ΟΤΕ.
Δεν είναι voip αλλά περνάει από απλές τηλεφ. γραμμές.
Νομίζω ότι είναι ψηφιακό αλλά όχι voip. Οποιαδήποτε μετατροπή του
υπάρχοντος συστήματος αποτελεί φθορά ξένης περιουσίας. Να ενημερώσω για
ακόμα μία φορά ότι όλες οι εγκατ/σεις εχουν μεταφερθεί στο ΥΠ. ΟΙΚ. Θέλει
μεγάλη προσοχή αν αποφασίσετε να κάνετε κάτι.

Στις 17 Ιουνίου 2013 - 8:15 μ.μ., ο χρήστης Σιου ΤΕΟ <teoferes στο yahoo.gr>έγραψε:

--
*
*