[Greeklug] Σχετικά με το Asterisk και VoIP επικοινωνίες

George Pitoulias gpitoulias στο gmail.com
Δευ 17 Ιουν 2013 20:42:05 EEST

Σωκράτη, όλα αυτά τα κάνει.

1) Μπορείς να φορτώσεις αρχεία με επαφές σε δικό του κατάλογο.

2) Αυτά σου έχω και παράδειγμα το e-shop.gr.  Γνώρισα ένα παιδί που
δουλεύει εκεί και μου τα έλεγε (θα στα πω από κοντά ποιο αναλυτικά).

Βέβαια το λογισμικό μπορεί να είναι ΕΛ/ΛΑΚ το υλικό όμως είναι ολίγον τι το
πιασοκώλισου. Οπωσδήποτε ένα ένα module για να τραβήξεις τις εξωτερικές
γραμμές + 1-2 ακόμη για τα τηλέφωνα αν δεν θες να επενδύσεις σε VoIP
συσκευές.

Περισσότερα από κοντά γιατί άμα συνεχίσω να γράφω είναι ένας τόμος.

Στις 17 Ιουνίου 2013 - 7:55 μ.μ., ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <
sargirio στο gmail.com> έγραψε: