[Greeklug] Σχετικά με το Asterisk και VoIP επικοινωνίες

Efstathios Iosifidis iefstathios στο gmail.com
Δευ 17 Ιουν 2013 17:20:48 EEST

Σωκράτη,

είχα ασχοληθεί λίγο με το ASTERISK.
Η καλύτερη (και πιο εύκολη) υλοποίηση είναι του ELASTIX. Έχω φτιάξει
κλασικά οδηγό στο forum
http://forum.greeklug.gr/viewtopic.php?f=48&t=706&p=3363

Έφτασα μέχρι ένα σημείο. Σίγουρα θέλει λίγο ψάξιμο.

Η νέα έκδοση του έχει πολλά καλά.

Ακόμα μια που βρήκα είναι η trixbox αλλά νομίζω αυτή έγινε εμπορική.

Στις 17 Ιουνίου 2013 - 4:18 μ.μ., ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <
sargirio στο gmail.com> έγραψε: