[Greeklug] ΕΤ3 SOS

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Δευ 17 Ιουν 2013 16:29:50 EEST

Καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα να σας επισημάνω πως μετά το μαύρο της ΕΡΤ ολη η υποδομή ΕΡΤ ( ΕΤ1
ΝΕΤ ΕΤ3 καθώς και ραδιοφωνα σύμφωνα με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε) ανήκει
στο ΥΠ. ΟΙΚ. Ανα πάσα στιγμή μπορεί το υπουργείο να βάλει εισαγγελέα και να
σφραγίσει τις εγκατ/σεις. Καλό θα ήταν σε αυτό το κομμάτι να μην εμπλακούμε
για πολλούς και διάφορους λόγους. Οτι ειναι να γίνει να γίνει σε χώρους
εκτός κτιριακών εγκατ/σεων ΕΡΤ.

Στις 15 Ιουνίου 2013 - 8:27 μ.μ., ο χρήστης Jiannis Toulis <
jtoulis στο gmail.com> έγραψε:

--
*
*