[Greeklug] Σχετικά με το Asterisk και VoIP επικοινωνίες

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Δευ 17 Ιουν 2013 16:18:17 EEST

H αλήθεια είναι ότι θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ με το αντικείμενο σε
επαγγελματική βάση αλλά και να στήσω ένα σύστημα στο μαγαζί μου
πειραματικά. Σε ποιο βαθμό τα παιδιά μπορούν να υλοποιήσουν ένα τέτοιο
επαγγελματικό σύστημα και μέχρι ποιο στάδιο αυτό δεν το ξέρω. Ξέρω ότι ο
Σόλωνας έχει ασχοληθεί με κάτι τέτοιο.

Στις 15 Ιουνίου 2013 - 9:53 μ.μ., ο χρήστης Ioakim Tellidis <
ioakim.t στο gmail.com> έγραψε:

*
*
*P Think before you print.*