[Greeklug] Ζωντανή μετάδοση της ΕΡΤ (ΝΕΤ)

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 14 Ιουν 2013 12:00:27 EEST

ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΚΑΤΩΧΥΡΩΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ DOMAIN com, tv, ch, eu, net
ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΒΙΑΣΩ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.

Στις 14 Ιουνίου 2013 - 10:41 π.μ., ο χρήστης Kostis Mousafiris <
kvisitor στο gnugr.org> έγραψε:

--
*
*