[Greeklug] ubuntu, den moy kanei dektes oles tis anabathmiseis

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Τετ 31 Ιουλ 2013 07:31:14 EEST

2013/7/30 SOKRATES ARGYRIOU <sargirio στο gmail.com>

> Πολλές φορές συμβαίνιε αυτό. Μου το έκανε τις προάλλες. Μου έβγαλε το
> μήνυμα ότι δεν μπορεί να πάρει όλες τις αναβαθμίσεις. Επέλεξα μερική
> αναβάθμιση. Και αργότερα τις πήρε κανονικά. Μην ανησυχείς. Πολλές φορές
> φταίει ο server.

Νομίζω ότι το ζήτημα είναι ότι καθώς γίνεται η ενημέρωση για τα νέα πακέτα,
εντοπίζει ότι για ένα συγκεκριμένο σετ δεν είναι διαθέσιμα για αναβάθμιση
όλα τα πακέτα. Οπότε αναβαθμίζουμε ό,τι είναι διαθέσιμο και περιμένουμε
μερικές ώρες/μέρες ώστε να εμφανιστεί όλο το σετ πακέτων για αναβάθμιση.

Ο λόγος για αυτό είναι ότι τα πακέτα για αναβάθμιση μπορεί να εμφανιστούν
στα βασικά αποθετήρια με διαφορά μερικών λεπτών/ωρών, κτλ. Οπότε, αν η
ενημέρωση των διαθέσιμων πακέτων που έγινε στο δικό σου μηχάνημα έγινε τη
χρονική στιγμή που εμφανίστηκε μόνο το πρώτο πακέτο, τότε το σύστημα θα σε
προτρέψει να περιμένεις για να εμφανιστούν όλα.

Αυτό το μήνυμα είναι πιο συχνό όταν ο Διαχειριστής ενημερώσεων χρησιμοποιεί
mirror (π.χ. αν είσαι στην Ελλάδα, τότε από προεπιλογή χρησιμοποιεί το
mirror στο ftp.otenet.gr, όπου ενημερώνεται με την πηγή κάθε έξι ώρες
περίπου).

Σίμος