[Greeklug] Κινήσεις που δεν μπορώ να εξηγήσω...

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο riseup.net
Τρί 23 Ιουλ 2013 00:23:01 EEST

On 07/23/2013 12:12 AM, Kostis Mousafiris wrote:

>     Secure Boot Coming To SuSE Linux Servers
>     <http://linux.slashdot.org/story/13/07/08/2321259/secure-boot-coming-to-suse-linux-servers>
>     (!!!)
>

> Μήπως μπορεί/ ξέρει κάποιος να εξηγήσει γιατί μία διανομή θέλει να κάνει
> κάτι τέτοιο;;;;
δεν ειμαι απολυτως σιγουρος αλλα επειδή μίλησα με τους linuxαδες του
suse λένε οτι η εταιρία που μας αρέσει να μισούμε ( MS ) έχει κάνει
συμφωνία με την Novell . μια υπόθεση κανω

> (Η πρώτη μου αντίδραση πάντως ήταν: "ε όχι ρε συ"...)

(μήπως να ψάξουμε στο Deep Web για απαντήσεις ; j/k )