[Greeklug] skype

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο riseup.net
Τρί 23 Ιουλ 2013 00:05:44 EEST

On 07/22/2013 11:53 PM, Ponos K. Pavlos wrote:
> Καλησπέρα και από μένα!
>
> Συμφωνώ απόλυτα ότι δεν υπάρχει η καλύτερη λύση για όλους καθώς παίζει
> πολύ μεγάλο ρόλο ο σκοπός που το θες το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
>
> Επειδή νωρίτερα κάποιος ανέφερε για Jabber, αν δεν κάνω λάθος, το Jabber
> δε συνδέεται με ένα λογαριασμό google talk; Άρα και εκεί δεν υπάρχει ο
> κίνδυνος της κατασκοπίας;
το xmpp/jabber ειναι ενα ανοιτκο πρωτοκόλλο .. πριν κανενα  χρονο
μπορουσες να χρησιμοποιεις το gtalk σαν jabber αλλά να μιλάς με ολους ..
τότε που έβγαλαν την συνδεση και ήθελαν να το κανουν hangouts για κάποιο
καιρό επαψε να ειναι xmpp και προσπαθει να μιλάνε με όσους έχουν gtalk (
κάτω στην υπογραφή μου έχω jabber μου αλλα αμα προσπαθησεις να εμ κανεις
add απο το gtalk δεν θα τα καταφέρεις)
> Θέλω να πω ότι εντάξει, εκεί έξω σίγουρα αν θέλουν μπορούν όχι μόνο να
> μας παρακολουθήσουν αλλά ξέρουν και τι ακριβώς βλέπουμε στον υπολογιστή
> μας. Το ζητούμενο είναι να μην "βγάζουμε" ευαίσθητες/προσωπικές
> πληροφορίες. Μέχρι εκείνο το σημείο νομίζω ότι είμαστε καλά..
άμα θες να πλέον να χρησιμοποιήσεις jabber μπορείς να κάνεις εναν
λογαριασμό στο dukgo.com ( απο την duckduckgo) ή να δοκιμάσεις εναν απο
την λιστα xmpp.net :)