[Greeklug] Κάποτε οι γραφίστες είχαν φαντασία

Ioakeim Tellidis ioakim.t στο gmail.com
Κυρ 21 Ιουλ 2013 18:16:57 EEST

Αν και δεν είμαι σίγουρος για το πως το εννοείς, μια καλή απάντηση θα ήταν
"πνευματική ιδιοκτησία". Φαντάζομαι πως κάπου, κάπως, κάποιος (διαφημιστική
εταιρεία, οργανισμός τουρισμού κλπ) θα έχουν κατοχυρώσει κάτι.
Από την άλλη θα μου πεις πως δεν κατοχύρωσαν το nerit.gr ή το det.gr αυτά
θα έχουν κατοχυρώσει;  Anyway