[Greeklug] skype

Kostis Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Κυρ 21 Ιουλ 2013 18:00:55 EEST

Ελένη, νομίζω ότι, επί της αρχής, είναι ΠΑΝΤΑ απαραίτητο να έχουν και οι
δύο το ίδιο πρόγραμμα.
Είναι και λογικό: είτε κάποιος χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα Ελεύθερου
Λογισμικού, είτε ένα κλειστό ιδιοταγές πρόγραμμα,
πρέπει και τα δύο συμμετέχοντα μέρη να το έχουν πρώτα εγκαταστήσει στους
προσωπικούς τους υπολογιστές!

Στην περίπτωση του Jitsi, όμως, επειδή είναι γραμμένο σε γλώσσα
προγραμματισμού Java, μπορεί να "παίζει" πάνω σε οποιαδήποτε πλατφόρμα
λειτουργικού συστήματος. Οπότε, είτε κάποιος έχει GNU-Linux, είτε έχει
Παραθύρια, είτε έχει δαγκωμένα μήλα, το πρόγραμμα προσφέρει την
κατάλληλη μορφή γι αυτόν.
Επιπλέον, η γραφική του διεπαφή (ή, αν προτιμάτε, το GUI, όπως λέμε
Ελληνιστί...) είναι πλήρως μεταφρασμένο στα Ελληνικά :-)