[Greeklug] Σχετ: Βελτιστοποίηση πυρήνα

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο riseup.net
Δευ 15 Ιουλ 2013 01:08:43 EEST

Εμένα μην με ανακατευτε, δεν έχω πλέον καμιά σχέση με το archlinux
ίσως να ειχα παλιά πριν γίνει η εγκατάσταση απο archscripts [1]
Έχεις δυο επιλογές . να εγγραφτείς στην mailing list των arch-άδων [2]
ή και να ρωτήσεις σε κάποιο forum που υπάρχουν πολλοί [3]
για να δούμε άμα οι archάδες μπορούν να δώσουν λύση στο πρόβλημα σου οι
οποιοι στο insomnia *πουλάνε* εξύπναδες ( δες τι λένε και θα καταλάβεις) :)

[1] για να το βάλει ο απλός χρήστης πρέπει να παίρνει χάπια
[2] http://lists.hellug.gr/mailman/listinfo/archlinuxgr
[3] http://www.insomnia.gr/forum/38-linux/