[Greeklug] H εταιρεία παιγνιδιών Wargaming "ψηφίζει" GNU/Linux με τα μπούνια!

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Παρ 12 Ιουλ 2013 18:53:50 EEST

Στις 12/07/2013 01:31 μμ, ο/η Kostis Mousafiris έγραψε:
> Κοίτα, αν είχε κινητό θα τον έπαιρνα ευχαρίστως να του το πω :-)
> Αλλά νομίζω πως ούτε αν περιμένουμε ως τη Δευτέρα Παρουσία δεν θα δούμε
> τον RMS με τέτοιο διαβολεμένο γκατζετάκι....
Νομίζεις, αν του δώσουν ένα Δορυφορικό που θα λειτουργεί μόνο με Ρώσικο
Δορυφόρο, που ξέρεις μπορεί να το πάρει :-D :-D :-D
η και Κινέζικο, :-D