[Greeklug] H εταιρεία παιγνιδιών Wargaming "ψηφίζει" GNU/Linux με τα μπούνια!

Konstantinos Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Παρ 12 Ιουλ 2013 13:27:01 EEST

Ποιος θα σηκώσει το τηλέφωνο να το πούμε στον Richard;

Kindest Regards

GREEKLUG Member

K. E. BOUKOUVALAS

Στις 12 Ιουλίου 2013 - 11:11 π.μ., ο χρήστης Kostis Mousafiris
<kvisitor στο gnugr.org> έγραψε: