[Greeklug] Τρόποι να προστατευτεις απο το Prism της NSA

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 12 Ιουλ 2013 09:09:15 EEST

Καλημέρα; σε όλους,

Καλά οι υπηρεσίες αυτές αλλά το ΙΚΕΑ γιατι να μας παρακολουθεί????
Απολαύστε την παρακολούθηση και εφ' όσον ξέρεις ότι σε παρακολουθούν βρες
τρόπο να δουλέψουν υπέρ σου!!!!!!

Στις 12 Ιουλίου 2013 - 1:01 π.μ., ο χρήστης Kostis Mousafiris <
kvisitor στο gnugr.org> έγραψε:

>  Λοιπόν, να προσθέσω στη συζήτηση και δύο ηθικοπλαστικές ειδήσεις της
> ημέρας:
>
> 1) http://fw2.gr/lzj
>

> 2)  http://fw2.gr/lzk
>
> "Μελετάτε και προσεύχεσθε" ... 8-)
>

> On 11/07/2013 10:50 μμ, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
>
> ΚΑΛΑ ΤΟ NSA-CIA-FBI ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΚΕΑ??? ΧΑΧΑΧΑ!!!! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.
>

> Στις 11 Ιουλίου 2013 - 6:06 μ.μ., ο χρήστης Paschalidis Konstantinos <
> [...]

*
*