[Greeklug] H εταιρεία παιγνιδιών Wargaming "ψηφίζει" GNU/Linux με τα μπούνια!

Konstantinos Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Παρ 12 Ιουλ 2013 08:34:49 EEST

Εξαιρετικά ενδιαφέροντα αυτά τα νέα Κώστα,

Ομολογώ πως είμαι... παίκτης του WoT. Παρεπιπτόντως αν είναι κανένας
άλλος από τους φίλους της λίστας ελάτε να κάνουμε κανέναν ουλαμό της
προκοπής. Ουλαμός λινουξάδων... έστω Ομάδα.

Δεν υπάρχει περίπτωση να το έπαιζα το παιχνίδι μέσω Wine όμως. Κάτι
άλλο που μου κίνησε το ενδιαφέρον είναι το WoTG στο οποίο
προαναγγέλεται (δε ξέρω αν ήδη γίνεται στο Magic) η κατάργηση των
χαρτακίων.

Όλα πια έχουν αντικατασταθεί από αυτά τα ρημάδια τα κινητά και τα
tablet. Ακόμα και τα χαρτάκια της παιδικής μας νιότης! Που είναι τα
χρόνια που παίζαμε ΥπερΑΤΟΥ - Magic the Gathering - UNO κλπ κλπ...
Ακόμα και μπίλιες (εντάξει, όχι τα κότσια του '40) προλάβαμε να
παίξουμε.

Πάντως μετά την παρένθεση, ευχάριστο το γεγονός που η Wargaming μπήκε
στο LF. Τελικά αποδεικνύεται οτι μόνο με εθελοντικούς επαγγελματικού
όμως επιπέδου φορείς όπως το Linux Foundation και το Linux
Professional Institute, θα προχωρήσει το Linux μπροστά.

Ακόμα και το FSF και το FSFE προωθούν σωστά και πετυχημένα ακόμα και
τις "αντί-" καμπάνιες τους όταν δρουν με συντονισμό και
επαγγελματικότητα. Άρα, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, τα έργα μετράνε!

Kindest Regards

GREEKLUG Member

K. E. BOUKOUVALAS

Στις 12 Ιουλίου 2013 - 8:05 π.μ., ο χρήστης Kostis Mousafiris
<kvisitor στο gnugr.org> έγραψε: