[Greeklug] Τρόποι να προστατευτεις απο το Prism της NSA

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Πεμ 11 Ιουλ 2013 22:48:41 EEST

Ο ΣΤΑΘΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙΣ. ΠΩΣ???
ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.

Στις 11 Ιουλίου 2013 - 9:43 μ.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka linuxman
) <sergios στο greeklug.gr> έγραψε:

> Στις 11/07/2013 09:11 μμ, ο/η Efstathios Iosifidis (aka diamond_gr) έγραψε:
>
>  Στις 11/07/2013 08:52 μμ, ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγραψε:

> Η απλά επιλέγεις παρόμοιες υπηρεσίες άλλον χωρών βλέπε yandex.ru/com έχει
> και εκεί ανάλογα.
> Θα πρέπει να μάθεις λίγο την γλώσσα ;-)   άλλα οκ, θα βγάλεις άκρη!!!

> --
> ------------------------------**------------------------------**
> --------------------------
> Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
> Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
> [...]

*
*
*P Think before you print.*
*Argyriou Sokrates