[Greeklug] Τρόποι να προστατευτεις απο το Prism της NSA

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο riseup.net
Πεμ 11 Ιουλ 2013 18:20:34 EEST

To θέμα δεν είναι γιατι να με παρακολουθουν αυτές οι υπερεσίες .. το
θέμα είναι το διαδικτύο να ειναι ανωνυμο ... Γιατί οι περισσότεροι λένε
τον Google search engine ως ρουφιάνο;

ακόμα και ο RMS [1] προτείνει να μην χρησιμοποιουμε τον Google αλλα και
το TOR

[1] http://bytesmedia.co.uk/2013/07/04/security-and-web-anonymity/

--
Klearchos-Angelos Gkountras