[Greeklug] Απορίες για Debian Wheezy

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Κυρ 27 Ιαν 2013 11:15:45 EET

Τελικά με το clearlooks νομίζω ότι είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα!

Να ρωτήσω και κάτι άλλο..

Σε σχέση με το squeeze(που είναι πολύ πιο παλιά έκδοση βέβαια) ο χρόνος που
κάνει να για εμφανίσει την μπάρα επάνω για μπορέσω να μπω στο ίντερνετ
είναι πολύ μεγαλύτερος τώρα που έβαλα την wheezy.. Θα μου πει κανείς ότι
είναι gnome-shell, όχι gnome-panel.

Η απορία μου είναι αν μπορώ να κάνω κάτι για να βελτιώσω λιγάκι το χρόνο
που χρειάζεται για να ανοίξει ο υπολογιστής.

Πήγα στο /etc/xdg/autostart/ και έκανα false ότι δεν θέλω να σηκώνεται κατά
την εκκίνηση αλλά και πάλι δεν είδα πολλές αλλαγές...

Στις 27 Ιανουαρίου 2013 - 1:31 π.μ., ο χρήστης Vangelis Skarmoutsos <
skarmoutsosv στο gmail.com> έγραψε: