[Greeklug] Ubuntu on smartphones

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Δευ 7 Ιαν 2013 03:46:56 EET

2013/1/7 Simos Xenitellis <simos.lists στο googlemail.com>:

> Για εγκατάσταση τώρα εξαρτάται από το κινητό που έχει ο καθένας.
> Είναι εφικτή η εγκατάσταση τώρα σε Nexus 4 ενώ σε λίγες εβδομάδες θα
> είναι νομίζω εφικτό και για περισσότερα μοντέλα, όπως κινητά της
> Samsung. Αν η κοινότητα προσπαθήσει και φτιάξει πακέτα εγκατάστασης,
> τότε θα είναι εφικτό να δοκιμάσει κάποιος το Ubuntu για κινητά, και
> στο δικό τους κινητό.

Μια διόρθωση: Σε *λίγες εβδομάδες* θα είναι διαθέσιμο το image για
εγκατάσταση σε κινητά Galaxy Nexus (*Nexus 4*).
Για τα υπόλοιπα κινητά θα είναι θέμα της κοινότητας να προσπαρμόσει το
λογισμικό από το Nexus 4.

Οι απαιτήσεις για τα κινητά είναι
1. Ubuntu for phones (χαμηλές απαιτήσεις): 1GHz επεξεργαστης, και
512-1024ΜΒ RAM.
2. Ubuntu for phones (υψηλές απαιτήσεις): τουλάχιστον 1GHz πολυπύρηνος
επεξεργαστης, και τουλάχιστον 1GB RAM.
Εκτός από το Ubuntu θα θα τρέχει στο κινητό, θα είναι εφικτό να
συνδεθεί το κινητό σε τηλεόραση/οθόνη μέσω καλωδίου MHL (microUSB προς
HDMI), οπότε το ίδιο το κινητό θα φορτώνει περιβάλλον Ubuntu που θα
τρέχει στο ίδιο το κινητό και το αποτέλεσμα θα εμφανίζεται στην
οθόνη/τηλεόραση. Αυτή η δυνατότητα είναι γνωστή και ως Ubuntu for
Android, http://www.ubuntu.com/devices/android

Στο xda-developers.com (κοινότητα από όπου προκύπτουν εντυπωσιακά έργα
σε έξυπνα κινητά) άνοιξε ενότητα για Ubuntu for Phones,
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=2069
Μόλις γίνει διαθέσιμο το «image» για το Nexus 4, τότε είναι πολύ
πιθανό στο xda-developers.com να δημιουργηθούν και images για άλλα
κινητά.

Σίμος