[Greeklug] παλιά μηχανήματα και linux

Savvas Radevic vicedar στο gmail.com
Τετ 27 Φεβ 2013 18:16:11 EET

2013/2/27 vangelis mouhtsis <vangelis στο gnugr.org>

> Αγγελε, μην φοβάσαι, όσο υπάρχει η Debian κοινότητα και η
> διατήρηση/συντήρηση του Multi-Arch θα υπάρχει υποστήριξη
> για ακόμα πολλά χρόνια.

Το ubuntu 12.04 LTS είναι 7 χρόνια: https://wiki.ubuntu.com/LTS -- νομίζω
ότι μέχρι τότε έχετε αρκετό καιρό για σταδιακή αναβάθμιση.

Δεν θα έλεγα για πολλά χρόνια, αλλά ίσως για 3-4 χρόνια. Οι του debian
προσπαθούν να διατηρούν το πρόγραμμα για μια άλφα χρονική περίοδο, μετά από
αυτό σιγά-σιγά βρίσκουν καλύτερες λύσεις, όπως αναβάθμιση του υπολογιστή.
Εκτός κι αν οι ίδιοι το χρειάζονται ή αν έχουν κάποια άλλη κινητήρια
δύναμη. :)
Μεταξύ μας, δεν βλέπω λόγο να προχωρήσετε σε καινούργιο kernel αν ο
υπολογιστής είναι παλιός. Οι dual core βγήκαν πριν 6 χρόνια νομίζω, αν
εξαιρέσουμε τους Atom στα πρώτα netbook, δεν βλέπω άλλο λόγο.

Αν ο υπολογιστής είναι όντως παλιός τότε ίσως είναι καιρός να αλλάξετε
διανομή, όπως Debian,
Slackware, puppy linux, tiny core linux, slitaz κτλ.