[Greeklug] ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ- ΝΕΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ SITE

Miltiades sch Theologou theomilt στο sch.gr
Τετ 20 Φεβ 2013 09:55:51 EET

Ανδρέα και Αναστασία ,

Καλημέρα σας κι ευχαριστώ για την αναφορά των προβλημάτων ,

Επειδή υπάρχει επικοινωνία με τον σύλλογο ελεύθερου λογισμικού στην
Καλαμαριά (http://www.greeklug.gr/)θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορούμε να
τους "χρησιμοποιήσουμε ", για να αναβαθμίσουν τα μηχανήματα . Τα παιδιά
βάζουν προσωπικό χρόνο και δουλειά σε μια τέτοια περίπτωση και μπορούν
να έρθουν στο σχολείο μέχρις ότου δουλέψουν όλα όπως πρέπει .

Φυσικά όλα θα γίνουν με συννενόηση με την διεύθυνση και νόμιμα.

Ξέρω ότι ίσως να μην έιναι η καλύτερη λυση ούτε κι ότι όλα τα
προγράμματα σας μπορεί να τρέχουν σε ανοιχτό λογισμικό , αλλά σας
ενημερωνω ότι ολόκληρος ο δήμος Καλαμαριάς έχει ξεκινήσει την χρήση
πλατφορμών ελεύθερου λογισμικού  επίσημα .

Επίσης για ότι χρειάζεται απαραίτητα τα windows μπορούν να τρέχουν σε
virtual box , όπως και επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν καλό
αξιόπιστο υπολογιστή και να τρέχουν τα υπόλοιπα μηχανήματα σαν slave
πάνω απ αυτόν .

Δεν ξέρω αν θέλετε να κάνουμε κάποια επαφή μαζί τους , σκεφτειτε το και
ξαναμιλάμε .
Βάζουμε και τους μαθητές μας στην λογική της ελεύθερης διανομής του
λογισμικού κάτι που είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης
νομίζω .

--
Miltiadis Theologou
P.Tsaldari 20, 56429