[Greeklug] Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

Jiannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Τετ 20 Φεβ 2013 11:39:01 EET

Αγαπητέ Λεωνίδα,

το θέμα που σε απασχολεί με έχει απασχολήσει και εμένα εντονότατα τον
τελευταίο καιρό για πολλούς λόγους.
Κατά τη γνώμη μου θεωρώ ότι δεν αξίζει όλο αυτόν τον κόπο για τόσο μικρό
κύκλο εργασιών όπως αυτός ενός συλλόγου.
Πολλή φασαρία και μικρό το κέρδος.
Ο λόγος είναι ότι τα υπάρχοντα προγράμματα κάνουν πάρα μα πάρα πολλά
περισσότερα από αυτά που χρειάζεται ένας σύλλογος.
Ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό είχα κι εγώ πριν ένα μήνα. Ετοιμάζω στο
Πανεπιστήμιο μία Θερινή Ακαδημία και ήθελα να βάλω ηλ. πρωτόκολλο!
Και κατέληξα ότι δεν αξίζει.
Ξέρετε τι θα άξιζε κατά τη γνώμη μου;
Η δημιουργία ενός προγράμματος πρωτοκόλλου που να κάνει αυτό και μόνο
αυτό, χωρίς server, χωρίς τίποτα άλλο!
Έτσι απλά, εγκατάσταση, και πάμε.
Να περιέχει μόνο τα πεδία που περιέχει ένα κανονικό (χάρτινο)
πρωτόκολλο, να κρατάει τις εγγραφές και να μην μπορούν αν σβήσουν και τέρμα!
Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο θα είχε μεγάλη επιτυχία.
Άραγε ο σύλλογός μας θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο;
Πολλές φορές, τα λογισμικά θέλουν να κάνουν πολλά σε πράγματα που ο
χρήστης ουσιαστικά θέλει δύο βασικές λειτουργίες.

Στις 20/02/2013 10:27 πμ, ο/η Leonidas Liakos έγραψε:

--
Ιωάννης Τουλής
Επ.Καθηγητής Τ.Μ.Σ.