[Greeklug] Πατέντες τις Apple

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 15 Φεβ 2013 17:17:43 EET

Γελοιότητες.

Σε παραπέμπω στην απάντηση μου σχετικά με το Like.

Σύμφωνα με τα παραπάνω οι απόγονοι του Ιούλιου Βέρν θα πρέπει να ζητήσουν
από την ΝΑΣΑ δικαιώματα γιατί είχε την ιδέα και έγραψε πρώτος το  ταξίδι
από την γη στην σελήνη. Πρώτότυπη ιδέα του Ιούλιου Βέρν άρα έχει και την
πατέντα.

Στις 15 Φεβρουαρίου 2013 - 2:17 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Paschalidis <
kopasas στο greeklug.gr> έγραψε:

> Για ρίξτε μία ματιά
> http://osarena.net/news/geliotis-apo-tin-apple-patenta-gia-to-esoteriko-ton-katastimaton.html

*