[Greeklug] Σχετ: Σχετ: Σχετ: Περι Latex

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Παρ 15 Φεβ 2013 17:07:59 EET

Ευχαριστώ πολύ. Ξεκινάω άμεσα με την εγκατάσταση και κυριώς με διάβασμα :)

________________________________
 Απο: George Vlahavas <vlahavas στο gmail.com>
Προς: greeklug στο mail.greeklug.gr
Στάλθηκε: 4:33 μ.μ. Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013
Θέμα: Re: [Greeklug] Σχετ: Σχετ: Περι Latex

2013/2/15 Leonidas Liakos <leonidas_liakos στο yahoo.gr>:
> Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Χρησιμοποιώ Arch (έχει αναλυτικές οδηγίες
> εδώ:https://wiki.archlinux.org/index.php/TeX_Live). Με την πρώτη ευκαιρία θα
> κάνω την εγκατάσταση.Έχω ασχοληθεί πριν λίγο καιρό με την Latex και σαν
> editor είχα βάλει το Gummi. Τώρα θα δοκιμάσω και το Texmaker και Kile. Σε
> Lyx δεν θέλω να πάω γιατί νομίζω γράφει σε δικό του φορματ, αν και δεν είμαι
> σίγουρος γιατί δεν το έχω δοκιμάσει. Πολύ σημαντικό θεωρώ και την χρήση
> κάποιου Version Control System για την καταγραφή και παρακολούθηση αλλαγών
> [...]

Με κλειστά μάτια git. Δεν χρειάζεσαι συνεχή πρόσβαση σε κάποιο server
όπως με το subversion. Για την ακρίβεια δεν χρειάζεσαι καν κάποιο
server. Και είναι πολύ μα πάρα πολύ πιο γρήγορο. Η βασική χρήση είναι
αρχικά να τρέξεις μια φορά τα:

cd my_project
git init
git add *
git commit -m "Αρχικό commit"

και μετά κάθε φορά που αλλάζεις κάποιο αρχείο και θέλεις να κάνεις commit

git add το_αρχείο_σου
git commit

και περιγράφεις τι άλλαξες στο μήνυμα.

Το git έχει πολλά παραπάνω να δώσει φυσικά, θα βρεις πολλά tutorials online.

Greeklug mailing list

Greeklug στο mail.greeklug.gr