[Greeklug] Περι Latex

John Proios john στο snigel.gr
Πεμ 14 Φεβ 2013 23:05:33 EET

Είναι πολύ ελαφριά και ευέλικτη σε σχέση με και άλλο για την δουλειά που
την θέλεις και νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή.

Εναλλακτικά θα πρότεινα reportlab, svg με σειρά προτεραιότητας αλλά δεν
νομίζω να σε κάνει το office.
Δεν ξέρω τι γίνεται με το M$offfice ;)

Στις 14/02/2013 09:57 μμ, ο/η Leonidas Liakos έγραψε: