[Greeklug] Αναβαθμίσεις σε Debian Wheezy

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Πεμ 14 Φεβ 2013 00:21:03 EET

Καλησπέρα σε όλους!!

Ως γνωστόν μέχρι να βγει το επίσημο release της Wheezy, όποια γνωστά bugs
υπάρχουν και διορθώνονται, στο update manager κατεβαίνουν και τα αντίστοιχα
fixes..

Σήμερα το βράδυ είδα ότι μου έβγαλε εντός μίας βδομάδας, 2η φορά
αναβαθμίσεις. Ανοίγω να δω τι μου βγάζει και βλέπω τα εξής:

  chromium chromium-inspector dnsmasq-base empathy empathy-common
gir1.2-goa-1.0 gir1.2-gtk-3.0 gir1.2-networkmanager-1.0
  gnome-online-accounts libcurl3-gnutls libgail-3-0 libgoa-1.0-0
libgoa-1.0-common libgtk-3-0 libgtk-3-bin libgtk-3-common
  libnm-glib-vpn1 libnm-glib4 libnm-util2 libpoppler-glib8 libpoppler19
libqt4-dbus libqt4-dbus:i386 libqt4-declarative
  libqt4-designer libqt4-network libqt4-network:i386 libqt4-opengl
libqt4-qt3support libqt4-script libqt4-sql libqt4-sql-mysql
  libqt4-svg libqt4-xml libqt4-xml:i386 libqt4-xmlpatterns libqtcore4
libqtcore4:i386 libqtdbus4 libqtdbus4:i386 libqtgui4
  libqtgui4:i386 nautilus-sendto-empathy network-manager poppler-utils qdbus

Εγώ να καταλάβω ότι μερικά από όλα αυτά είναι όντως bugs που διορθώθηκαν...
Οκ.. Η αναβάθμιση σε προγράμματα όπως ο chromium, για πιο λόγο γίνεται; Απ
όσο το έψαξα, δεν υπήρχε κάποιο γνωστό bug σε αυτό το πρόγραμμα και όμως
κατέβασε αναβάθμιση... Όλα δηλαδή αυτά είναι security updates;
Στα software sources έχω μόνο τα security και τα recommended. Όχι τα
proposed...

Ξέρει κανείς να μου εξηγήσει γιατί συμβαίνει αυτό; Και μέχρι πότε θα
συμβαίνει γιατί γενικότερα εγώ, πλην των security, δεν τα πολύ συμπαθώ τα
updates..