[Greeklug] Linux Foundation releases Windows Secure Boot fix

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Κυρ 10 Φεβ 2013 19:19:57 EET

Τη βρίσκω αρκετά καλή ως είδηση γιατί χωρίς αυτή την εξέλιξη (όπως
καταλαβαίνω τουλάχιστον) δεν είναι δυνατή η εγκατάσταση linux σε υπολογιστή
με προεγκατεστημένα τα παράθυρα 8..

Αυτό που με έκανε εντύπωση διαβάζοντας το άρθρο είναι ότι αυτό θα
εφαρμοστεί από τα καινούργιο releases των ubuntu/fedora την άνοιξη του
2013.. Για τις διανομές που δεν προβλέπεται να βγάλουν release (όπως το
debian) τι μπορεί να γίνει για ξηλωθούν τα 8άρια και να μπει ένα αξιοπρεπές
ΛΣ;
Μένει να απαντηθεί νομίζω το συγκεκριμένο θέμα, αν δηλαδή με κάποιο update
σε iso image εγκατάστασης μπορεί να ενσωματωθούν αυτά τα κλειδιά..

Στις 10 Φεβρουαρίου 2013 - 4:34 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras
<kleagkou στο gmail.com> έγραψε: