[Greeklug] Microsoft Office Coming To Linux In 2014, According To Report

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Πεμ 7 Φεβ 2013 19:11:31 EET

Από την μια μεριά είναι καλό. Και αυτό γιατί σημαίνει οτι MS αρχίζει
να παίρνει σοβαρά το linux διαφορετικά δεν θα έκανε τέτοια κίνηση.
Από την άλλη γιατί να πληρώσω κάτι πoυ μπορώ να το έχω δωρεάν???
Τώρα τι έκδοση θα είναι αυτή του office θα δείξει αν και πιστεύω ότι θα
είναι και με wine μιας και το office στήνεται άνετα με το wine.
Ας μην ξεχνάμε ότι την συνταγή αυτή την υιοθέτησε πρώτη η google.

Στις 7 Φεβρουαρίου 2013 - 6:55 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kleagkou στο gmail.com> έγραψε:

--
*
*