[Greeklug] Samsung Laptops Bricked by Booting Linux Using UEFI

Jiannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Τετ 6 Φεβ 2013 16:02:47 EET

Συμφωνώ με τον Κώστα!

Θεωρώ ότι έχουμε τη δύναμη αν μη τι άλλο να ξεκινήσουμε τον αγώνα και
μετά θα έρθουν κι άλλοι!

Στις 06/02/2013 01:26 μμ, ο/η Κωστής Μουσαφείρης έγραψε:

--
Ιωάννης Τουλής
Επ.Καθηγητής Τ.Μ.Σ.