[Greeklug] Samsung Laptops Bricked by Booting Linux Using UEFI

Κωστής Μουσαφείρης kvisitor στο gnugr.org
Τετ 6 Φεβ 2013 13:26:22 EET

Πολύ ωραία και καλά όλα τα όσα είπαμε μέχρι τώρα....
Έχω μόνο την παρακάτω απλή και αθώα ερωτησούλα:

Αν, όπως λέει ο Σέργιος, πρέπει να υπάρξει κάποια αναφορά
που να κατατεθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να "πάρει μπρος" το θέμα,
τότε αναρωτιέμαι τι εμποδίζει να είμαστε εμείς, ως GreekLUG,
αυτοί που καταθέτουν μία τέτοια αναφορά;;;

Άντε, το πολύ-πολύ, αν θεωρούμε ότι είμαστε πολύ "μικροί" για τέτοιες
ιστορίες,
θα μπορούσαμε να κάνουμε μια κρούση και σε μια από τις γνωστές
καταναλωτικές οργανώσεις,
για να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να υποβάλλουμε από κοινού ένα
υπόμνημα διαμαρτυρίας...
(εγώ, βέβαια, πιστεύω πως άσχετα από το τι θα αποφασίσει η Χ ή Ψ
καταναλωτική οργάνωση,
εμείς φτάνουμε και περισσεύουμε και από μόνοι μας για να καταθέσουμε κάτι
τέτοιο...)

What do you think????? Περιμένω να ακούσω τη γνώμη ΟΛΩΝ των μελών μας....

http://www.anandtech.com/show/6713/samsung-laptops-bricked-by-booting-linux-using-uefi