[Greeklug] Test Websites In Internet Explorer 9, 8 and 7 Under Linux / Mac OSX

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Τετ 6 Φεβ 2013 09:23:23 EET

Αν είσαι σε Linux βάλε τον Mozilla σε wine για win και τέσταρε το με το
ΙΕΤΑΒ. Εκεί είναι σαν να δουλεύει σε παράθυρα.

Στις 5 Φεβρουαρίου 2013 - 8:54 μ.μ., ο χρήστης Nicholas Papazoglou <
nikos στο greeklug.gr> έγραψε:

--
*
*