[Greeklug] Test Websites In Internet Explorer 9, 8 and 7 Under Linux / Mac OSX

Nicholas Papazoglou nikos στο greeklug.gr
Τρί 5 Φεβ 2013 20:54:21 EET

Μα ποιό το νόημα του addon. Αν είσαι ήδη σε win? Έχεις ΙΕ αν χρειαστεί για κάτι.
Το θέμα είναι να εξυπηρετηθεις απο Linux.

Nicholas P.

Ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <sargirio στο gmail.com> έγραψε: