[Greeklug] Test Websites In Internet Explorer 9, 8 and 7 Under Linux / Mac OSX

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Τρί 5 Φεβ 2013 19:44:59 EET

Δυστυχώς και στη δική μου δουλεία όλοι(μα όλοι, ακόμα και εγώ) δουλεύουμε
με ΙΕ γιατί το σύστημα που δουλεύουμε είναι εγκαταστημένο σε SQL Server
2008!!! Και μετά έχουν απορία γιατί ορισμένες φορές "ρετάρει" το σύστημα!!!!

Όσο για το add-on, Σωκράτη από που μπορώ να το κατεβάσω; Απ' το επίσημο του
mozilla; Με βάζεις ιδέες να το δοκιμάσω πρωί πρωί αύριο στη δουλειά!!!

Στις 5 Φεβρουαρίου 2013 - 7:31 μ.μ., ο χρήστης Nicholas Papazoglou <
nikos στο greeklug.gr> έγραψε: