[Greeklug] Εξαιρετική συνέντευξη του Μιχάλη Μπλέτσα, Διευθυντή Εργαστηρίου Πληροφορικής του ΜΙΤ

Alex Asimakopoulos asimak2 στο gmail.com
Παρ 13 Δεκ 2013 00:17:04 EET

Σε ευχαριστούμε Κώστα,

πολύ ενδιαφέρσουσα η συνέντευξη (μεγάλη και περιεκτική)
νομίζω ότι ο άνθρωπος τα είπε όλα για το πόσο πίσω βρίσκεται η χώρα μας
επίσης χαρακτηριστικό ήταν το σχόλιο του δημοσιογράφου πως η χώρα μας είναι
πραγματικά "καθυστερημένη" στον τομέα της πληροφορικής - ότι και να
σημαίνει αυτό. - νομίζω δεν διαφωνεί κανένας σε αυτό.

Ως άνθρωπος που ασχολήθηκα με το OLPC και που πίστεψα σε αυτή την ιδέα το
2007-8 έχω να πω και εγώ πως οι άνθρωποι εκεί στο MIT πραγματικά βλέπουν το
μέλλλον και προσπαθούν να δώσουν λύση σε βασικά προβλήματα (όπως η μόρφωση
σε αναπτυσσόμενες χώρες) μέσω της πληροφορικής.
To OLPC  τότε για εμένα ήταν ο προπομπός των tablets όπως σήμερα είναι και
το raspberry pi  για το Ubiquitous computing (
https://en.wikipedia.org/wiki/Ubiquitous_computing) και linux παντού.

Τέλος από τα key points ήταν πως προβλέπει στο άμεσο μέλλον προγραμματισμό
κυττάρων, αποκωδικοποίηση λειτουργιών του dna  (όπως πάντα η επιστήμη και ο
άνθρωπος αντιγράφουν την μητέρα φύση), wearable computing, quantum
computing κλπ