[Greeklug] “Hand of Thief” banking trojan doesn’t do Windows—but it does Linux

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Τρί 20 Αυγ 2013 00:54:55 EEST

Καλημέρα,

Στις 19/08/2013 10:32 μμ, ο/η Ponos K. Pavlos έγραψε:
> Καλησπέρα.
>
> Έτρεξα την εντολή που μου έγραψες παρακάτω αλλά δεν άλλαξε τπτ.
>
> Απ' το log file βλέπω αυτά:
>
> [22:28:14]   /usr/bin/unhide.rb                              [ Warning ]
> [22:28:14] Warning: The command '/usr/bin/unhide.rb' has been replaced
> by a script: /usr/bin/unhide.rb: Ruby script, ASCII text
>
> [22:29:10]   Checking for hidden files and directories       [ Warning ]
> [22:29:10] Warning: Hidden directory found: '/etc/.java'
>
> Τι λες;
Νομίζω ότι είσαι οκ, όπως αναφέρεται και εδώ
http://lists.alioth.debian.org/pipermail/forensics-devel/2011-July/002907.html

το unhide.rb είναι  It's part of the package named "unhide.rb"
Μπορείς να δεις και εδώ
http://chrisjrob.com/2013/07/04/rkhunter-usrbinunhide-rb-has-been-replaced-by-usrbinunhide-rb/
και να το κάνεις.
Ότι αφορά το .java υπάρχει και είναι λογικό, με το ίδιο τρόπο μπορείς να
προσθέσεις για να μην το διαβάζει και αυτό.