[Greeklug] Fwd: Re: [Members] ΔΙΑΡΡΟΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Δευ 19 Αυγ 2013 16:01:40 EEST

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ
ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.

Στις 19 Αυγούστου 2013 - 2:24 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Stampoulis <
geraki στο geraki.gr> έγραψε:

--
*
*