[Greeklug] Fwd: Re: [Members] ΔΙΑΡΡΟΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Konstantinos Stampoulis geraki στο geraki.gr
Δευ 19 Αυγ 2013 14:24:07 EEST

Γουάο! (καθυστερημένο)

κάτι πέρα από την κλοπή των δεδομένων από την Εφορεία, κάτι που
προβληματίζει στην είδηση είναι:

ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2012 σειρά διοικητικών ελέγχων σε εταιρείες που
> δραστηριοποιούνται στον τομέα της εμπορίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Δηλαδή οι εταιρείες που ασχολούνται με την εμπορία δεδομένων προσωπικού
χαρακτήρα το κάνουν επίσημα; !!!!!

Konstantinos Stampoulis
geraki στο geraki.gr
http://www.geraki.gr
Οι παραπάνω απόψεις είναι προσωπικές και δεν εκφράζουν παρά μόνο εμένα. Το
μήνυμα θεωρείται εμπιστευτικό μόνο εάν το έχω ζητήσει ρητά, διαφορετικά
μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε δημόσια συζήτηση.

Στις 10 Αυγούστου 2013 - 11:14 π.μ., ο χρήστης Kostis Mousafiris <
kvisitor στο gnugr.org> έγραψε: