[Greeklug] Ubuntu Edge: υπάρχουν και άλλες απόψεις/ αμφιβολίες....

Salih EMIN cerebrux.gr στο gmail.com
Τετ 14 Αυγ 2013 23:52:58 EEST

Όχι, δεν φαίνονται ως Ubuntu, αλλά καθαρά ως Linux Mint χρήστες. Αν δεις
τις πηγές των αριθμών, είναι καθαρά απο Linux Mint δεδομένα (όπως και στο
Distrowatch).
Με άλλα λόγια, ακόμα και τους αριθμούς των χρηστών που έχω βάλει να μην
συμπεριλάβεις, υπάρχουν χρήστες Steam (εκεί το Ubuntu είναι στο 60% περίπου
στους χρήστες Linux) οι οποίοι απλά βάλανε Ubuntu για να παίζουν παιχνίδια
επειδή υποστηρίζεται επίσημα απο την Valve, οι προγραμματιστές Android (η
Google παρέχει επίσημη υποστήριξη στους dev για το Ubuntu) αλλά και απλή
χρήστες, αφανείς που δεν τους ενδιαφέρουν το πως λειτουργεί το PC τους
έχουν Ubuntu. Όλοι αυτοί λοιπόν οι άγνωστοι εκεί έξω που ψάχνουν για
εναλλακτικό λειτουργικό, κατα 99,99% θα πέσουν στο Ubuntu και απλά θα το
βάλλουν και δεν θα το ψάξουν ιδιαίτερα και δεν τους νοιάζει στο κάτω κάτω.

Με απλά και λαϊκά όπως θα το έλεγε ο μπαρμπα Μανόλης... το Ubuntu συνεχίζει
να παίζει μπάλα μόνο του ως το 3ο εναλλακτικό λειτουργικό σύστημα.
Το βλέπω καθημερινά και προσωπικά στην δουλειά μου με τους πελάτες, αλλά
και έξω στα καφέ, όπου συναντάω κόσμο στο απέναντι καναπέ να μιλάει για το
Ubuntu και να είναι ενθουσιασμένοι.
Φυσικά όσοι ήμαστε geeks/nerds θα ζούμε στον κόσμο μας και θα νομίζουμε οτι
το Ubuntu δεν υφίσταται, οτι θα το διαλύσει το τάδε, του χρόνου θα κλείσει
η Canonical, του παραχρόνου θα κλείσει τον κώδικα, σε 2 χρόνια θα αγοράζεις
το Ubuntu και διάφορα άλλα τα οποία τα θυμάμαι από το 2006 και δεν έχουν
σταματήσει ποτέ.
Εμείς θα συνεχίσουμε να αναλωνόμαστε, να σπαταλάμε σάλιο αλλά κανένας δεν
θα μας διαβάζει και δεν θα δίνει σημασία... και ο κόσμος απλά θα συνεχίσει
να χρησιμοποιεί κάτι το οποίο είναι φυσικό, διαδεδομένο και εύχρηστο και
όμορφο. Απλά πράγματα...