[Greeklug] Η Microsoft επιτίθεται στην google

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Τρί 13 Αυγ 2013 17:35:10 EEST

Στις 13/08/2013 02:43 μμ, ο/η Petros F έγραψε:

> [...]
> Outlook.com γιατί δίνει πολύ μεγαλύτερη προσοχή στην ασφάλεια της
> ιδιωτικής ζωής των χρηστών, ανεξάρτητα από την υπηρεσία που αποκτούν
> πρόσβαση.
>
> Όπως εξηγεί η Microsoft, η Google παραβιάζει την ιδιωτική σας ζωή με
> την ανάγνωση κάθε λέξης του περιεχομένου όλων των email που
> αποστέλλονται από και προς λογαριασμούς Gmail, ώστε να μπορούν να
> κάνουν πιο στοχευμένες διαφημίσεις. Τώρα, κάνουν ένα επιπλέον βήμα
> χρησιμοποιώντας τα ίδια προσωπικά στοιχεία για την αποστολή spam στα
> εισερχόμενα των χρηστών, τα οποία περιέχουν διαφημίσεις αλλά μοιάζουν

Εδώ ταιριάζει παροιμία :    Είπε ο Γάιδαρος τον Πετεινό Κεφάλα

Δεν είναι πρώτη φορά που το κάνει, οπότε δεν ξέρω ποιος θα δώσει σημασία
σε αυτά που αναφέρει το βίντεο.