[Greeklug] Άρθρο για τον Linus σε mainstream ελληνικό site

Kostis Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Σαβ 10 Αυγ 2013 17:50:03 EEST

Προσωπικά βρίσκω τον ίδιο τον τίτλο του δημοσιεύματος υπερβολικά
λαϊκίστικο και πιασιάρικο (με την έννοια του χοντροκομμένου),
αλλά δεν μου αρέσει ούτε το περιεχόμενο το άθρου.
Ο δημοσιογράφος που το συνέταξε δεν φαίνεται να το έψαξε και πολύ το
θέμα, ούτε και από την ιστορική του πλευρά!

(ΔΕΝ είναι αλήθεια ότι ο Linus "εφηύρε" το Linux,
ΟΥΤΕ ότι παρουσίασε το "Linux" στην πτυχιακή του,
ΟΥΤΕ ότι "Αυτός είναι ο Fidel Castro του Open Source").

Δεν χρειαζόταν παρά μόνο ένα γρήγορο Google search για να ανακαλύψει
κανείς ότι, όταν ο Linus άλλαζε ακόμη pampers, υπήρχε ήδη ολόκληρη η
ομάδα του GNU project με τον Richard Stallaman, που έγραφαν απίστευτα
προγράμματα, έστηναν ολόκληρη τη νομική υποδομή της Αδείας GPL. το
πάλευαν σαν τους Δοκιχώτηδες (και ακόμη το παλεύουν...).
Συνεπώς, εντάξει, "είναι καλό να μιλούν για εσένα" (δηλ. για το
αγαπημένο μας Λ.Σ.), έτσι αυξάνεται και η αναγνωρισιμότητα του ΕΛΛΑΚ,
αλλά πέρα από αυτό, δεν μπορώ να δω κάτι "καλό" στο άρθρο...